V 1. razredu smo izvedli dan dejavnosti, kjer so se učenci najprej seznanili z nekaterimi osnovnimi značilnostmi projekta. Spregovorili smo o sodelujočih državah, simbolih držav in projekta, spoznali logotip projekta in njegovo osrednjo vsebino, ki zajema digitalne sobe pobega, miselne izzive, učenje logičnega ter problemskega mišljenja in spoznavanje kulturne dediščine. Učenci so ta dan spoznavali kulturno dediščino v smislu knjižnih vsebin, tako jim je razredničarka Karmen prebrala eno izmed zgodbic iz zbirke Žalostna kraljična in druge prekmurske pravljice urednika Pavleta Rožnika. Spoznavali so legendo o Siroti Barici, ki je živela v težkih razmerah s hudobno mačeho in opravljala težaško delo na poljih. Pri tem ji je nekdo pomagal in sirota Barica je bila zelo presenečena, ko je videla, kdo in kaj se za tem skriva...
Učenci so zgodbo prenesli na papir, saj so narisali posamezne prizore iz zgodbe, ki so jih nato položili na tla in urejali pravilen vrstni red. To smo potem naredili tudi s pomočjo čebelic robotkov, in sicer tako, da so učenci "programirali" robotke glede na pravilno zaporedje prizorov, in tako je čebelica prehodila določeno zaporedje ukazov od ene risbe do naslednje. Isto smo nato naredili s t. i. Erasmus+ kotičkom, kjer so učenci robotke usmerili od začetka do določene zastave partnerske države. Ko so uspešno usvojili logične ukaze za premikanje čebelic, smo se odločili, da bomo isto poskusili še s programiranjem sošolcev. Tako je moral določen učenec na isti način na osnovi ukazov, kot čebelica, prehoditi določeno pot. Ugotovili smo, da se da programirati tudi učenca, enako kot robotka, in se tako naučili, da je možno programiranje brez naprav.