Srednja Bistrica 49b
9232 Črenšovci
Naš vrtec je velika hiša, v kateri želimo skozi igro in z dobrimi medsebojnimi odnosi zagotoviti otroku varno in spodbudno okolje, razvijati ustvarjalnost ter otroka popeljati na pot samostojnosti in odgovornosti.
NAŠE VREDNOTE
· VARNOST
Z ustvarjanjem toplega in spodbudnega okolja se trudimo, da se otroci pri nas počutijo varni, sprejeti in upoštevani.
v DOBRI MEDSEBOJNI ODNOSI
Spoštujemo in sprejemamo vsakega otroka posebej. Z vsakodnevnimi dejavnostmi in načinom življenja v vrtcu razvijamo spoštljive medsebojne odnose med vsemi, ki se srečujemo v vrtcu.
v USTVARJALNOST IN AKTIVNOST – IGRA
S posluhom za razvojne in individualne značilnosti naših otrok, preko igre razvijamo sposobnosti opazovanja in ustvarjalnost, domišljijo in jezikovne spretnosti. Nudimo kakovosten program in se trudimo, da otroci razvijajo največ kar zmorejo na spoznavnem, telesnem, čustvenem, in intelektualnem področju.
v SAMOSTOJNOST, ODGOVORNOST
Z različnimi aktivnostmi ob druženju z vrstniki in z zgledom strokovnih delavk ter staršev, nudimo otrokom podporo pri učenju samostojnosti in odgovornosti do sebe in drugih.
POSLANSTVO VRTCA
Z našim strokovnim znanjem želimo biti staršem v pomoč pri vzgoji in učenju otrok. Omogočamo spodbudno učno okolje in kvaliteten program, ki spodbuja otrokov razvoj na vseh
v Spremljamo otrokov razvoj in skrbimo za otrokovo dobro počutje v času bivanja v vrtcu, zato namenjamo posebno skrb:
- uvajanju otrok v vrtec,
- dobremu počutju in zadovoljstvu vsakega otroka v skupini,
- prepoznavanju, upoštevanju in omogočanju individualnih potreb otrok ter zasebnosti in intimnosti otrok,
- načrtovanju in analizi dejavnosti, ki podpirajo individualno učenje in razvoj otrok,
- nudenju ustreznih materialnih in prostorskih pogojev za izvajanje programa vrtca,
- omogočanju organizacije dela v skladu z zakonskimi normativi in standardi.
v Ustvarjamo kvalitetne medsebojne odnose med otroki, odraslimi (starši in zaposleni) in na ravni otrok – odrasli, tako da se z vsakodnevnimi socialnimi in drugimi situacijami/ dejavnostmi trudimo:
- razvijati občutek za sodelovanje in medsebojno razumevanje v skupini otrok,
- razvijati pri otrocih sposobnosti za dogovarjanje in upoštevanje različnosti,
- razvijati socialne veščine in pozitivno podobo o sebi,
- oblikovati in razvijati partnerski odnos s starši,
- razvijati osebnostni in profesionalni razvoj strokovnih delavcev vrtca
v Omogočamo igro, nudimo ustvarjalno in aktivno okolje za otrokovo učenje in razvoj, s tem da posebno skrb namenjamo:
- strokovnemu načrtovanju raznolikih oblik in načinov dela, ki spodbujajo pridobivanje novih izkušenj in znanj za celostni razvoj otroka,
- uporabi različnih materialov, sredstev in učnih okolij,
- spodbujanju aktivnega vključevanja otrok v različne smiselne dejavnosti preko igre,
- spodbujamo izražanje in ustvarjalnost otrok na vseh področjih,
- razvijanju samostojnosti otrok v skladu z njihovo razvojno stopnjo in individualne potrebe,
- vključevanju staršev v načrtovanje in organizacijo življenja ter dela v vrtcu (formalne in neformalne oblike srečanja).
DELOVNO MESTO |
ODDELEK OTROK |
DELOVNI ČAS |
|
mag. Terezija Zamuda |
Ravnateljica zavoda |
|
7.00 -15.00 |
Alenka Korošec |
Pomočnica ravnateljice, vodja vrtca |
|
Vsak dan od 7.00-8.00 in od 11.30- 15.00 v pisarni |
Valentina Marič |
Vzg. pred. otrok, Inkluzivna pedagoginja, svetovalna delavka |
|
8.45 – 10.15 DSP urice 10.15- 11.20 svetovalno delo |
Lidija Vučko |
Vzgojiteljica |
2– 3 let |
7.45-14.45 |
Bojana Feuš |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
3 – 5 let |
7.30 – 15.00 in 8.30 –16.00* |
Daniela H. Tkalec |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
4– 7 let |
7.30 – 15.00 in 8.30 –16.00* |
Alenka Korošec |
Vzgojiteljica |
4 – 6 let |
8.00 –11.30 |
Liljana Tivadar |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
1 – 3 leta |
7.15 -14.15 |
Andreja Kelenc |
Vzgojiteljica |
1– 3 let |
7.45-14.45 |
Valentina Gjura |
Vzgojiteljica |
3 – 5 let |
7.45-14.45 |
Saška Bukovec |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
1 – 3 let |
7.30–15.00 in 7.50-15.10* (menjaje) |
Nuša Maučec |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
2 – 3 let |
7.30–15.00 in 7.50-15.10* (menjaje) |
Karmen Kociper |
Vzgojiteljica predšolskih otrok |
1-3 let 2-3 let |
Od 5.30 – 9.30 |
Lea Sobočan |
Spremljevalka otroka |
4-7 let |
7.15 -15.15 |
Tamara Gerič |
Spremljevalka otroka |
4-7 let |
7.00- 7.20 |
Katja Benko |
logopedinja |
|
Četrtek 13.00-14.00 |
Andrej Nemec |
Računalničar |
|
Prisoten na šoli od 7.30 do 14.00. |
Matejka Žekš |
Poslovna sekretarka |
|
od 8.00 do 15.00 - vsak ponedeljek, torek in sredo |
Matejka Kozlar |
Kuharica |
|
od 6.00 do 14.00 |
Darija Pozderec |
Čistilka in perica |
|
od 10.0 do 18.00 |
Milan Sobočan |
Hišnik |
|
Pogodbeno – po dogovoru |
* |
Pomočnice vzgojiteljice menjujejo delovni čas tedensko. |
|
|
Poslovni čas vrtca je od ponedeljka do petka, od 5.30 do 16.00 in se sproti prilagaja potrebam staršev.
Posebnosti v izvedbi: Vrtec ne posluje 27. 8., 28. 8. in 29. 8. 2025 ; zaradi priprave oddelkov na novo šolsko leto in pedagoške konference.
PROGRAMI IN ODDELKI OTROK
Dnevni program: od 6 do 9 ur (za vse oddelke)
Vrtec obiskujejo otroci od 1. do 6. leta. V tem šolskem letu je vključenih 56 otrok in so razporejeni v štiri oddelke. Vsi oddelki izvajajo vzgojno-izobraževalni proces v prostorih vrtca. Vsi otroci I. in II. starostnega obdobja so vpisani v celodnevni program. Prisotnost otrok v vrtcu ne sme biti daljša od 9 ur. Strokovni delavci so časovno razporejeni tako, da program poteka sočasno v izvedbi obeh strokovnih delavk štiri ure (v oddelkih II. star. obdobja) in šest ur v oddelkih I. starosti, in sicer v tistem delu dneva, ko je prisotnost otrok največja.
Za novo sprejete otroke in starše izvajamo uvajanje v vrtec. Začnemo s srečanjem za starše novo vpisanih otrok, kjer jim predstavimo vrtec in postopno uvajanje otroka vanj. Postopno uvajanje skupaj s starši je odvisno od posameznega otroka. V avgustu potekajo individualni razgovori strokovnih delavcev s starši in otroki, septembra sledi prvi roditeljski sestanek, kjer so starši seznanjeni z delom v oddelku, izberejo predstavnika staršev, ki jih bo zastopal v Svetu staršev.
Otroci s posebnimi potrebami (z zapisniki), ki so integrirani v oddelke, vključenih 5 otrok s posebnimi potrebami. Trije otroci imajo določenega tudi začasnega spremljevalca. Za vseh pet otrok bo izdelan individualiziran program. Cilje individualiziranih programov ter individualnih načrtov bodo strokovni delavci teh otrok uresničevali pri svojem delu v skupini. Dodatna strokovna pomoč bo potekala individualno ter v skupini, ob sprotnem dogovarjanju ter prilagajanju potrebam otrok. Izvajala jo bo vzgojiteljica predšolskih otrok za zgodnjo obravnavo. Sproti bodo tekle izmenjave informacij med starši, strokovnimi delavci, svetovalno delavko ter izvajalkami dodatne strokovne pomoči. Strokovni delavci se bodo udeleževali tudi timskih sestankov v okviru strokovnih skupin.
Skupina (oddelek) |
Število otrok |
Vzgojiteljica |
Pomočnica |
Od 1-3 let HETEROGENI |
10 |
ANDREJA KELENC |
SAŠKA BUKOVEC, KARMEN KOCIPER |
Od 2 -3 leta HOMOGENI |
11 |
LIDIJA VUČKO |
NUŠA MAUČEC |
Od 3-5 let HETEROGENI |
18 |
VALENTINA MARIČ LILJANA TIVADAR |
BOJANA FEUŠ
|
Od 4-7 let HETEROGENI |
17 |
ALENKA KOROŠEC LILJANA TIVADAR |
DANIELA H. TKALEC Spremljevalki: LEA SOBOČAN, TAMARA GERIČ |