Srednja Bistrica 49b
9232 Črenšovci
Naravoslovno-tehnični sklop
Predmet |
Učitelj |
Sodobna priprava hrane |
Marjetka Tikvič |
Načini prehranjevanja |
Marjetka Tikvič |
Družboslovno-humanistični sklop
Predmet |
Učitelj |
Vzgoja za medije – radio |
Teo Pucko |
Likovno snovanje 2 |
Metka Filip |
Šport za sprostitev |
Alojz Krevh |
Šport za zdravje, Odbojka |
Alojz Krevh |
Neobvezni izbirni predmet šport od 4. do 6. razreda
Športna aktivnost otrok je v današnjem času izrednega pomena, saj zaradi spremenjenega načina življenja včasih pozabimo nanjo. Z izbiro neobveznega izbirnega predmeta šport, je učencem omogočena dodatna športna aktivnost, pri kateri se bodo učenci seznanili z raznovrstnimi športnimi vsebinami in nadgradili svoje motorične sposobnosti ter različna športna znanja. Glavni namen izbirnega predmeta je, da učenci prijetno doživljajo šport in gibanje, spoštujejo pravila športnega obnašanja, oblikujejo odgovoren odnos do lastnega zdravja, medsebojno sodelujejo in razvijajo zdravo tekmovalnost.
Vsebine pri NIP:
a. športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj splošne vzdržljivosti (krajši in daljši teki v naravi, tekalne igre, štafetni teki, lovljenja, pohodništvo, nordijska hoja, aerobika, plavanje in druge dejavnosti v vodi, kolesarjenje…),
b. razvoj koordinacije gibanja, ravnotežja, natančnosti in ustvarjalnosti (ples, hokejske igre, moštvene igre, igre z loparji, žogarije, cirkuške spretnosti z žogicami, rutkami, diaboli, kitajskimi krožniki, preskakovanje dolge kolebnice, ravnotežne spretnosti, rolanje, zadevanje tarč…),
c. športne dejavnosti, usmerjene predvsem v razvoj različnih pojavnih oblik moči (akrobatika, skoki, skoki z male prožne ponjave, plezanja, borilne igre…)
Neobvezni izbirni predmet nemščina od 4. do 6. razreda
Pri neobveznem izbirnem pouku nemščine učenci osvojijo osnovno besedišče in spoznajo osnove slovnice, prav tako pa razvijajo tudi bralne, pisne, slušne in govorne sposobnosti. Osrednji cilj pouka nemščine je usposobiti učence za sporazumevanje v nemškem jeziku. Pri predmetu se zraven opisanih vsebin veliko tudi poje, igra, uporablja različne metode poučevanja, bere in obeležuje pomembne praznike v letu. Učbenika in delovnega zvezka ne uporabljamo, uporablja se samo zvezek, v katerega se lepijo delovni listi in prepisuje snov iz table.
Cilji, ki jih želimo doseči:
V osnovni šoli ima nemščina kot neobvezni izbirni predmet (NIP) iste splošne cilje kot obvezni predmet, vendar se uresničujejo z zmanjšano intenzivnostjo in v manjšem obsegu.
Učenci:
razvijajo in poglabljajo jezikovno znanje in jezikovne sposobnosti, pridobivajo vedenje o tujih deželah in ljudeh in hkrati razvijajo občutljivost ter razumevanje za drugačnost, spoznavajo načine sporazumevanja in jezik kot eno od sredstev sporazumevanja, širijo svoje sporazumevalne sposobnosti prek meja materinščine in v medkulturnem okolju, spoznavajo značilnosti, kulture in dosežke dežel, v katerih se govori nemščina, krepijo svojo radovednost.