Srednja Bistrica 49b
9232 Črenšovci
V vrtcu pri OŠ Prežihovega Voranca Srednja Bistrica so nas v petek, 15. novembra, obiskali gostje iz projekta INOVATIVNA PEDAGOGIKA 5.0. Pridružili so se oddelku 3-5 in 4-7 ter spremljali dejavnosti. V obeh oddelkih smo jih v dejavnosti tudi aktivno vključili.
V oddelku 3-5 let smo pripravili različne barvne igre, kjer so otroci razvrščali, prirejali, sledili navodilom ter reševali različne izzive za iskanje barvnega zaklada. Otroci so utrjevali znanje o barvah preko igre »Papagaj v barvno kletko«. Preko čarobne vreče so razvrščali in prirejali barvne predmete po barvah. Igrali so se z lego kockami. Ena skupina jih je zlagala po dani predlogi, druga se jih je trudila prirejati v lončke. Skupaj z gosti smo zaplesali z barvnimi trakovi. Ob koncu smo v naš »načrt oz. kartonček« zabeležili vse opravljene naloge in skupaj poiskali barvni zaklad.
V predšolskem oddelku otrok starih od 4 do 7 let pa smo imeli algoritem kot recept za pripravo za zelenjavne juhe. Otroci so urili sposobnosti za pripravo algoritmov. Motivirali smo jih z ugankami in sestavljankami o zelenjavi. Na mreži na tleh so se preizkušali v orientaciji kako priti do željenega cilja-določene zelenjave ob dogovorjenih znakih (dotik glave-stopi naprej, dotik na levo ramo-stopi v levo smer, dotik na desno ramo-stopi v desno stran). En otrok je predstavljal računalnik in ubogal ukaze drugega otroka, ta je bil programer, ki ga je vodil po željeni poti ali do željenega cilja. Naloge so bile diferencirane. Vsi ostali otroci so preverjali pravilnost navodil, izvedbo in odkrivali napake (hrošček). Vsi skupaj smo nato s pomočjo dogovorjenih simbolov zapisali recept za zelenjavno juho (piktogram). Skuhali zelenjavno juho po njem, in otroci so jo dobili v pripravljene krožnike, ki so si jih naredili iz odpadnega materiala. Starejši otroci so se nato preizkušali v zapisu lastnega recepta s pomočjo katerega so potem skuhali svojo zelenjavno juho. Mlajši otroci pa so se urili v razvrščanju barv-zamaškov iz krožnika zelenjavne juhe. Na koncu smo skupaj z gosti evalvirali naše dejavnosti s tabelaričnim prikazom.